.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موضع مقام معظم رهبري در قبال رژيم صهيونيستي تاريخي بود
نماينده ولي فقيه در استان مازندران موضع مقام معظم رهبري در قبال رژيم صهيونيستي را تاريخي خواند و خواستار حفظ وحدت كشورهاي اسلامي و عربي به تبعيت از مقام معظم رهبري شد...
موضع مقام معظم رهبري در قبال رژيم صهيونيستي تاريخي بود

نماينده ولي فقيه در استان مازندران موضع مقام معظم رهبري در قبال رژيم صهيونيستي را تاريخي خواند و خواستار حفظ وحدت كشورهاي اسلامي و عربي به تبعيت از مقام معظم رهبري شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، آيت‌الله نورالله طبرسي در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز مركز استان مازندران اظهار داشت: طلسم مصونيت صهيونيست بايد شكسته شود و در اين راه بزرگ وحدت عامل موفقيت است.
وي با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري با شجاعت تمام در اجلاس دفاع از ملت فلسطين نظرات خود و جهان اسلام را مطرح كرد، تصريح كرد: حزب‌الله در جنگ 33 روزه و مسلمانان غزه در جنگ 22 روزه توانستند استكبار را به زانو درآوردند و سران كشورهاي اسلامي و عربي نيز بايد با وحدت استكبار را در جهان رسوا كنند.
طبرسي اختلاف در مذهب را ناميمون دانست و خاطر نشان كرد: اختلاف كشورهاي اسلامي عامل وحدت رژيم صهيونيستي مي‌شود.
نماينده ولي فقيه در استان مازندران خواستار مشاركت همه فلسطيني‌ها در تشكيل حكومت شد و اضافه كرد: هنوز آتش‌بس در غزه مشاهده نمي‌شود و نغز آن با شليك گلوله گزارش مي‌شود.
وي با اشاره به نقش برگزاري اجلاس و نشست‌هاي وحدت‌آفرين گفت: هر اجلاسي بايد در اين موضوع براي كوبيدن رژيم صهيونيستي برگزار شود.
امام جمعه ساري با تاكيد براينكه صهيونيست‌ها يك لحظه با رسول گرامي اسلام كنار نيامدند، خاطر نشان كرد: 150 آيه در قرآن كريم درباره لجاجت يهود است.
خطيب نماز جمعه مركز مازندران موضع مقام معظم رهبري در قبال رژيم صهيونيستي را تاريخي خواند و خواستار حفظ وحدت كشورهاي اسلامي و عربي به تبعيت از مقام معظم رهبري شد.
وي با اشاره به سالروز تشكيل كميته امداد از اين نهاد به ‌عنوان يكي از بهترين‌هاي نهادهاي بعد از انقلاب نام برد و يادآور شد: كميته امداد كشور بعد از انقلاب خدمات بزرگي به محرومان و مستمندان كرده است.
طبرسي سالروز تشكيل بنياد شهيد را نيز گرامي داشت و افزود: عزت، عظمت، قدرت و صلابت ملت ايران از شهدا و ايثارگران است.
امام جمعه ساري با اشاره به اينكه تمايل اوباما براي ارتباط با ايران از قدرت شهدا است تصريح كرد: عزت رئيس جمهور در محافل بين‌المللي از شهدا و انقلاب ناشي مي‌شود.
وي از راه‌اندازي دانشكده دندانپزشكي در مركز استان اظهار خرسندي كرد و گفت: توسعه علمي در كشور نيز مديون خون شهدا است.
طبرسي در پايان با اشاره به استقبال جوانان مازندراني از تاسيس بنياد فرهنگي مهدويت در مركز استان اظهار داشت: در كمتر از يك‌ سال گذشته بيش از 2 هزار و 500 نفر از مشتاقان فرهنگ مهدويت براي دريافت پاسخ به شبهات در موضوع امام زمان (ع) به اين مركز مراجعه كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.